Avatar billede nheilbuth Nybegynder
13. november 2006 - 13:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fileupload på dansk

Nogen der ved om det kan lade sig gøre at ændre "browse" knappen i en FileUpload control til f.eks. "vælg".
Det ser ikke ud til at FileUpload reagerer på localization ligesom f.eks. Calender.
Avatar billede jokkejensen Novice
13. november 2006 - 13:30 #1
brug ... fileupload.Text = "Vælg";
Avatar billede jokkejensen Novice
13. november 2006 - 13:30 #2
<fileupload Text="">
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
13. november 2006 - 14:31 #3
Nix, ingen af delene! :(

fileupload.Text eksisterer ikke!
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
14. november 2006 - 15:52 #4
Så vidt jeg har kunnet google mig til, er det vist en fejl fra microsofts side at den ikke reagerer på localization.
Så jeg må se om det går an på engelsk, eller selv lave min egen fileupload.

...men tak for buddet, lukker for nu.