Avatar billede tkreutzfeld Praktikant
15. november 2006 - 20:43 Der er 1 løsning

Applikation til håndtering af interaktive annoncer

Jeg har behov for et program/applikation der kan håndterer hurtig generering af interaktiv annoncevisning.

Slutprodukt:
En form for autorun åbner et vidue med en oversigt med f.eks. 20 viste logoer. Når der klikkes på et logo fremkommer et skærmbillede med en stationær annonce for virksomheden. Der skal også være link til f.eks. galleri med mulighed for op til f.eks. 5 produktbilleder, til evt. beskrivende side, til et vejkort hvor der kan indikeres virksomhedens beliggenhed og så et link til en stump "levende" præsentation, det kan være et videoklip, en flashfilm eller et digitalt katalog eller hvad de nu kan finde på, leveret færdigt fra virksomheden.

Mit behov:
Et program hvor jeg kan oprette en fast skabelon én gang for alle og derefter, hurtigt og med meget få klik, udskifte billeder og tekst til de forskellige annoncer. Det skal være så let at jeg kan klø mig i øjet, spise en doughnut og drikke en kop kaffe med den anden hånd samtidig. Skabelonen skal være fast og kun kunne pilles ved hvis jeg går "bagom" systemet.

Findes der sådan et program? Det skal gerne kunne integreres med et website, men det er ikke et must.

På forhånd tusind tak for hjælpen! :o))

mvh
Tanja
Avatar billede tkreutzfeld Praktikant
06. januar 2007 - 18:15 #1
lukker