Avatar billede morten_b Nybegynder
17. november 2006 - 10:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netværksproblemer

Ja, en dårlig titel på spørgsmålet, men jeg kunne ikke finde på nogen bedre.

Mit problem er at min bærbare er begyndt at miste flere og flere netværksfunktioner og da jeg ikke har mulighed for at geninstallere det hele vil jeg nu høre om I har nogle gode forslag til fejlrettelse.

Problemerne startede med at min bærbare ikke kunne hente min netværksprofil på netværket og brugte den lokale profil, og gradvist blev problemet værre.

Idag kan den f.eks. ikke længere:
- Printe ud (sker simpelthen ingenting når jeg sender ting til printeren)
- Gå på hjemmesider med sikker login (f.eks. min netbank, siger bare at jeg taster kodeordet forkert selvom det er det korrekte kodeord)
- Spille spil som Warcraft3 (spillet crasher hver gang man går ind i netværksspil, mens andre gør det samme hvis de går ind i mit spil) Starcraft virker derimod fint, så måske det kan hjælpe?

Nogen der har oplevet lignende problemer og kan foreslå hvad det kan være og hvordan jeg retter det? Eller evt. kan foreslå en måde jeg kan teste for sådanne fejl?

Husk at reinstall IKKE er en mulighed.
Avatar billede morten_b Nybegynder
17. november 2006 - 10:08 #1
Jeg HAR forresten prøvet at slå WinXPs firewall fra, hjalp ingenting
Avatar billede morten_b Nybegynder
15. december 2006 - 15:54 #2
No luck I guess