Avatar billede tuba Nybegynder
17. november 2006 - 16:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

chart i Acces 2002

hey,

jeg har et spørgsmål i forbindelse med at jeg via VBA skal lave en graf i access 2002.

jeg har fået etableret Microsoft Graph Chart objekt på min form

hvordan kan jeg via VBA smide noget data på dette objekt så jeg får en x,y kurve ?
Avatar billede helmet Nybegynder
19. november 2006 - 10:12 #1
Ved jeg ikke, men den nemmeeste måde og finde ud af det på, er vel ved og optage en makro hvor du selv får data fyldt ind i grafen manuelt, og så bagefter studere den vba kode makroen har genereret.
Avatar billede tuba Nybegynder
28. november 2006 - 16:58 #2
fandt en anden løsning...