Avatar billede mkiii Nybegynder
18. november 2006 - 14:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dlink router

Hej:

1. hvordan skifter jeg kanal på min router ?
2. hvordan kan man hente ny firmware til den ?

routeren er en DLINK Dl 524
Avatar billede oconradsen Nybegynder
22. november 2006 - 17:49 #1
Du kan læse mere på
http://www.dlink.com/products/?sec=0&pid=316
hvor du kan download en manual,
men kanal skift: start en web browser med din router som addresse
f.eks. http://192.168.1.1  eller hvad adresse din router nu har.
derefter logger du ind som admin og vælger wireless, og her kan du vælge kanalen,
måske er det nemmest at gøre med en kabel forbindelse så du ikke mister forbindelsen før  du kan gemme den nye setting.  p.s. ikke alle kanalerkan vælges i alle modes.
I manualen står også  hvordan du skifter firmware, men lad være, hvis den virker er det jo blot en risiko for at ødelægge din router.!! det kan nemt ske ?
Avatar billede mkiii Nybegynder
23. november 2006 - 18:07 #2
Mange tak det hjalp!