Avatar billede zenne Novice
18. november 2006 - 16:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Zepto problem

Hejsa
Jeg har hermed prøvet at installerer min Zepto 6214W. Men af en eller anden grund har jeg en fejl med en PCI Device. Den siger 'ukendt' i enhedshånderting og jeg kan simpelthen ikke få den installeret. Jeg har prøvet at køre fra den medfølgende zepto cd, endvidere hentet nye "3 i in memorycard", "chipset" drivere fra hjemmesiden. Dog uden held. Nogen ideer?
Avatar billede haverslev Novice
18. november 2006 - 16:40 #1
ftp://ftp.zepto.dk/Znote6214W/Drivers/XP/

Har du installeret alle driverne til din 6214W ? - og ikke bare dem du nævner ;o))
Avatar billede hub Nybegynder
18. november 2006 - 16:45 #2
Gætter på at det er indbygget modem. Hvis det er, kan du roligt disable det i enhedshåndtering
Avatar billede zenne Novice
18. november 2006 - 16:47 #3
Yep har installaret dem alle sammen undtage QLbutton. Det er ik modemet, det virker fint. Hvad med bluetooth? Det har jeg problemer med og kan ik få installeret?
Avatar billede haverslev Novice
18. november 2006 - 18:41 #4
Har du checket i Enhedshåndtering, hvilke enheder der er installret korrekt ?
Udfra det, kunne du jo udelukke dem der er OK og se hvad der blivet "tilbage" og derefter installere den /dem.

Ang. Bluetooth, prøv at starte i fejlsikret og installere driveren
Tryk på F8 under opstart for at komme i fejlsikret.
Avatar billede zenne Novice
18. november 2006 - 20:46 #5
Men henblik på PCI blev det løst ved Service Pack 2, selvom jeg helst så det ikke var nødvendigt!
Avatar billede haverslev Novice
18. november 2006 - 21:36 #6
Øhh nå ?
Avatar billede zenne Novice
20. november 2006 - 17:24 #7
Hehe nå? Det gav altså løsningen :)