Avatar billede krusell Nybegynder
19. november 2006 - 08:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med ny saml-selv pc. Hvor kan man få hjælp

Jeg har købt en masse stumper til en pc, men kan ikke få dem til at virke.
Jeg har fået skiftet bundkortet tidligere, da der (måske) var noget galt med det. (Det har været til producenten, men jeg har endnu ikke fået at vide, hvad der var galt med det. Det endte med, at jeg bare returnede det, da det tog for lang tid og købte et nyt, der da i mellem tiden var kommet bedre).
Jeg har også skiftet strømforsyningen.

Men nu har jeg svært ved at få checket flere ting, uden at sende dem tilbage til der, hvor jeg købt det og så risikere at betale for at de skal checke om der er fejl på og vente endnu længere. Og det er selvfølgelig købt flere forskellige steder.

Nu til mit spørgsmål.
Er der nogle steder i Kbh, hvor man kan slæbe ens udstyr hen og så checke det igennem. Evt. også få hjælp til det. Sådan et slags åben it-værksted.
Jeg har bygget flere maskiner selv før, så det er ikke så meget hjælpen jeg er ude efter, men mere et sted hvor man kan få checket hver enkelt ting igennem, så man kan finde fejlen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2006 - 10:24 #1
En lille note:
Du skal kun betale hvis du bliver gjort tydeligt opmærksom på at det koster penge hvis de ingen fejl finder.
Avatar billede kogt Nybegynder
19. november 2006 - 12:23 #2
giv os link's til alt det hardware/stumper du har koebt..!! saa vi kan se om det overhovedet passer sammen...!?
Avatar billede krusell Nybegynder
14. december 2006 - 20:31 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2006 - 20:39 #4
Nice feedback ellers!!!
Avatar billede krusell Nybegynder
15. december 2006 - 10:41 #5
"Nu til mit spørgsmål.
Er der nogle steder i Kbh, hvor man kan slæbe ens udstyr hen og så checke det igennem."

Jeg ledte efter et sted, både til nu og for fremtiden...
Det er fint nok at I gerne vil hjælpe. Men ofte, hvis de svar/kommentarer ikke har noget med selve spørgsmålet at gøre, gør det bare at andre der måske rent faktisk har svaret, ikke får set spørgsmålet, fordi de kan se at andre allerede er igang med at hjælpe.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. december 2006 - 11:45 #6
Kommentarerne har i høj grad noget at gøre med dit spørgsmål :)
Avatar billede kogt Nybegynder
15. december 2006 - 16:33 #7
ja Nice feedback ellers!!!

Normalt disputere man spoergsmaalet i kommentarerne

jeg er 112% sikker paa at hvis du havde lagt den info vi skulle bruge.!? kunne vi have guidet dig igennem dit problem...!!

desuden finder du ikke It-vaerksteder nogen steder, det er for dyrt og have saadan noget koerende. Alm IT-butikker tjekker kun varer koebt hos dem selv. og hvis de tjekker andet hardware ikke koebt hos dem tager de sikkert alt for meget...