Avatar billede holbek Nybegynder
22. november 2006 - 11:48 Der er 1 kommentar

Check box rykker ud i venstre side

Jeg skal oprette en række check boxe i et excel dokument, og disse skal helst blive stående der hvor jeg placerer dem. Hvis jeg laver en check box, og går ind i "vis Udskrift" står min check box der hvor jeg vil ha' den, men når jeg trykke close, flyttes min check box helt automatisk ud i venstre side af dokumentet.
Når jeg endelig får oprettet en check box som bliver stående på det sted hvor jeg har placeret den, efter at jeg har været inde og se udskriften, kan denne kopieres og sættes ind lige så tosset jeg vil, og alle disse kopier bliver hvor de skal. Opretter jeg derimod en ny efterfølgende, vil kun denne ene nye flytte hen mod venstre efter at jeg har set udskriften.

Jeg har prøvet at låse celler og dokumenter men de flytter stadig ud til venstre. Og når de er kommet hen det forkerte sted i dokumentet, kan "tilbage" knappen ikke rykke check boxene derhen hvor de stod før.

Mit spørgsmål lyder, hvordan kan jeg låse mine check-boxe fast på samme position?
Avatar billede bone Nybegynder
27. november 2006 - 14:12 #1
Jeg kan ikke lige lure, om mit foreslag faktisk er det, du har gjort, men jeg plejer at gøre følgende:

Højreklik på objekt> Format Object> Properties> Don't move or size with cells