Avatar billede kwood Nybegynder
22. november 2006 - 18:22 Der er 2 kommentarer

Pen har ingen effekt på skærmen når PDA (HP H2200) sidder i DOCK

Jeg har fået en brugt HP IPAQ Pocket PC H2200. Den virker fint men den sidder i sin docking st. (USB) har pennen ingen virkning på skærmen. Knapperne på selve PDAen virker fint og lige så snart PDAen fjernes fra Dock virker pennen helt som den skal.
Avatar billede kwood Nybegynder
22. november 2006 - 18:45 #1
hmmm problemet er vist kun periodisk for nu virker den fint .... i dock ...
Avatar billede kwood Nybegynder
22. november 2006 - 19:44 #2
og nu er problemet der igen igen kontakt med pennen når den sættes i dock