Avatar billede fynbo Nybegynder
25. november 2006 - 13:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Logge processer og program der poper op

Hej,

Jeg har et lille problem. Jeg har et lille bitte program som engang imellem popper op på startlinjen i et halvt sekund for derefter at lukke igen.

Jeg har scannet med alskens anti-spyware programmer og hijackthis og der er ingen problemer. Nu er mit spørgsmål så, findes der et program som kan logge hvilke programmer som åbner og lukker løbende, så kan jeg måske finde ud af hvilket program der starter engang imellem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. november 2006 - 13:29 #1
Dette er set før og de gange jeg har set det var det Avast der lavede den popup...

Har du mon Avast installeret???
Avatar billede fynbo Nybegynder
25. november 2006 - 13:45 #2
har ikke avast installeret
Avatar billede milter Ekspert
25. november 2006 - 16:31 #3
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. november 2006 - 11:22 #4
Avatar billede fynbo Nybegynder
26. november 2006 - 11:54 #5
drop nu det pis, vi snakker ikke om 32 spørgsmål som er besvaret men hvor jeg ikke har accepteret svaret. Ud af de 32, er der 3 besvaret og i de andre har jeg bedt om at folk lægger svar, men som de aldrig har gjort.

iøvrigt har jeg selv løst problemet, det var verclid.exe som lavede problemer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. november 2006 - 12:08 #6
Der hvor du ikke har fået svar selv om du har bedt om det, der gør du som her :)
Avatar billede fynbo Nybegynder
26. november 2006 - 12:13 #7
nej, folk skal vel have deres point? Jeg kan jo være ligeglad om de stå åbne eller ej. Man kan jo netop se det er 32 spørgsmål med grønne flag :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. november 2006 - 12:29 #8
Tror du selv på at du får svar i 2½ år gamle spørgsmål?

Vær realistisk og få lukket dem der er døde - dvs. ingen respons fra brugerne eller dig i 14 dage og op.