Avatar billede ivanizmir Nybegynder
25. november 2006 - 20:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Pokerspil til PC

Hey.
Er der nogen der kender et godt pokerspil til PC, hvor man kan spille mod computeren uden at blive rippet online af levende modstandere?

Det er især Texas Hold'em jeg er ude efter.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
25. november 2006 - 21:06 #1
www.pokerchamps.com kan du downloade et Texas Hold'em spil, hvor du kan vælge om du vil spille med "RealMoney" eller "FunMoney".

Der får du både lov til at spille mod levende modstandere uden at blive rippet ;-)

Ellers kan du købe Texas Hold'em spil, som du kan spille mod computeren i de fleste spil/computerbutikker uden den store investering.
Avatar billede ivanizmir Nybegynder
25. november 2006 - 21:25 #2
Det skulle helst være et ikke online-spil, hvor man altså spiller mod computeren.
Avatar billede ivanizmir Nybegynder
25. november 2006 - 21:33 #4
takker
Avatar billede mstorgaard Praktikant
25. november 2006 - 21:49 #5
Tak for point
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. november 2006 - 12:04 #6
Husk, at der ikke findes ét eneste pokerspil, hvor modstanden svarer til "rigtige" spillere.

Spil i stedet på playmoney borde, på nettet. Selvom det heller ikke forbedrer dine evner væsentligt.

Vil du lære spillet, er eneste vej at spille realmoney. Det kan du dog komme til ganske gratis. Der findes flere sites, der kører en signup bonus, hvor du feks. får $20, bare for at tilmelde dig. Det koster altså intet. Spil så på de absolut laveste borde (nogle steder går det helt ned til $.02/.04 cashgames og $.50 SnG turneringer.
Avatar billede ivanizmir Nybegynder
30. november 2006 - 00:17 #7
Ja, det har du nok ret i.
Fandt dog et udmærket et på poker-academy.com - vist nok noget der i sin tid stammer fra GNU - modstanderne er dog rimelig nemme at bluffe.

Ville bare liiige gerne prøve inden The Real Deal.