Avatar billede fqthjoe Nybegynder
28. november 2006 - 21:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

iis og servicepack2 xp

Hej,
Har en IIS kørende uden problemer på en XP-pro. Nu har jeg installeret Servicepack2 til XP, og så vil IIS ikke starte op. Har nu afinstalleret SP2, og så virker IIS igen.
Er der nogen der ved hvad der går galt ?
vh thjoe
Avatar billede cougar Nybegynder
17. december 2006 - 13:42 #1
Har du checket Windows Firewall om det evt. er nogle porte som er lukket, så som port 80 ?
Kører W3SVC services ?
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
12. oktober 2007 - 08:59 #2
Det løste desværre ikke problemet. Imellemtiden har jeg fået en 2003server istedet, og her virker det fint. Men tak for input. Og af dårlig samvittighed, får du lige points for dette sene svar...