Avatar billede raziel Nybegynder
29. november 2006 - 17:12 Der er 1 løsning

Problemer med WD Caviar SE 300Gb

Hej, Jeg har et meget irriternde problem med en WD Caviar SE på 300Gb.

300,0 GB – SATAII-300 (Fluid) – 7200/8196KB cache – WD Caviar SE

Sagen er at Windows ikke starter op når der er mere end 50Gb på HD'en. Når disken er på over 50Gb og jeg genstarter eller bare tænder den, så fryser den på windows loading skærmen, jeg kan se loading baren flytte sig, men intet sker og tastaturet reagere ikke, jeg har prøvet at lade den står naten over i denne tilstand for at se hva der skedte, men det er samme resultat.
Har prøvet formatering, og HD'en køre på NTFS i øjeblikket.
Er det en form for fabrikations fejl eller sker den slags generelt for SATA?
Er der muligvis en måde at løse problemet på?
Avatar billede raziel Nybegynder
23. marts 2007 - 21:08 #1
Problemet løste sig selv. Jeg aner ikke hvordan med disken køre uden problemer nu.