Avatar billede solsort Praktikant
03. december 2006 - 17:00 Der er 3 kommentarer

hvorfor fejl: "kan ikke flytte objekter ud af regnearket"

Hejsa,

Jeg bruger tit dispositionsniveauer til at skule data og så sker det jævnligt, at jeg kommer ud i, at jeg lige pludselig ikke kan skjule (fx. kolonner) mere, men får meddelelsen "kan ikke flytte objekter ud af regnearket".

Er der én som kan fortælle mig, hvad der går galt? Jeg kan ikke gennemskue, hvornår det sker. Har den først gjort det én gang, så gør den det også fremadrettet.

På forhånd tak for hjælpen.

hilsen solsort
Avatar billede bak Seniormester
03. december 2006 - 19:46 #1
Det sker fx. når man har noget stående i regnearkets sidste kolonner og man indsætter en ny kolonne.

Det brhøver ikke være celler, men kan også være objekter, grafer mv.
Avatar billede solsort Praktikant
04. december 2006 - 20:16 #2
Ja, jeg udnytter næsten alle kolonner (men ikke alle) - det uforståelige er, at fejlen kommer, når jeg prøver at "folde" dispositionsniveauer ind - ikke fordi jeg prøver at sætte kolonner ind. Og på et tidligere tidspunkt (hvor jeg også udnyttede næsten alle kolonner) var der ingen problemer med samme handling... Er der nogen forklaring?
Avatar billede martin_moth Mester
11. maj 2015 - 10:47 #3