Avatar billede lauth Nybegynder
09. december 2006 - 22:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Unitnote 6245

Hej.

Jeg sidder her med en UnitNote 6245 Bærbar computer.
jeg har ominstalleret den med windows XP, men men men der er slet ikke nogen drivere der passer i windows.
er der ikke nogen der kan hjælpe mig med drivere til den, eventuelt end er har hele Cd'en
Ejeren har smidt driver cd'en væk.

Normalt vil jeg jo bare kigge bag på den, men der står ikke andet end "UnitNote 6245"

Giver 500 Point til den der kan skaffe mig hele Driver Cd'en

Michael Lauth
Avatar billede lauth Nybegynder
09. december 2006 - 22:58 #1
har Skrevet 500 point. det er en tastefejl.
der er kun 100 point at hente
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2006 - 09:32 #2
Hent Everest Home - den kan fortælle hardwaren så du kan hente de rigtige drivere: http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/Everest-Home-Edition.shtml
Avatar billede lauth Nybegynder
15. december 2006 - 02:07 #3
Takker, jeg tjekker det ud :D
Avatar billede lauth Nybegynder
15. december 2006 - 02:46 #4
Kan du ikke oprette et svar så jeg kan give dig nogle point. Det ser ikke ud til at der er nogen der har den CD men det program du henviste til hjalp mig til det der var problemet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. december 2006 - 11:29 #5
her er svar :)
Avatar billede lauth Nybegynder
15. december 2006 - 14:39 #6
Tak for det.
Avatar billede lauth Nybegynder
15. december 2006 - 14:40 #7
Hmm første gang jeg prøver det her, men når jeg trykker på acceptere så sker der ikke rigig noget. hvad gør jeg forkert. Dit Navn står i feltet
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. december 2006 - 21:02 #8
Det lykkedes vist ;)

Tak for åoint