Avatar billede want2learn Nybegynder
10. december 2006 - 23:59 Der er 1 løsning

Cute Editor fejl

Hej

Jeg har prøvet at installerer CuteEditor på mit domæne ved unoeuro.

Jeg får denne fejl når jeg køre:
www.mitdomæne.dk/aspnet_editor/vb/default.aspx

Parser Error
Description: An error occurred during the parsing of a resource required to service this request. Please review the following specific parse error details and modify your source file appropriately.

Parser Error Message: Could not load file or assembly 'CuteEditor' or one of its dependencies. The system cannot find the file specified.

Source Error:

Line 2:  <%@ Register TagPrefix="cutesoft" TagName="banner" Src="banner.ascx" %>
Line 3:  <%@ Register TagPrefix="cutesoft" TagName="leftmenu" Src="leftmenu.ascx" %>
Line 4:  <%@ Register TagPrefix="CE" Namespace="CuteEditor" Assembly="CuteEditor" %>
Line 5:
Line 6:  <html>

Min mappe struktur er:
Mitdomæne.dk
- public_html
  - aspnet_clint
  - aspnet_editor
    - bin
      - CuteEditor.dll
      - cuteeditor.lic
      - NetSpell.SpellCheck.dll
    - CuteSoft_Client
      - CuteEditor
    - uploads
    - vb
      - default.aspx
      - osv. osv.

hvad er fejlen evt. !?
Avatar billede want2learn Nybegynder
28. december 2006 - 14:23 #1
lukket