Avatar billede guro.not Nybegynder
11. december 2006 - 17:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

cpu load 99%-100% når der bruges java

Hejsa og HJÆLP.

Jeg er helt på barbund efter hånden..

Begynder fra begyndelsen...
samlede en pc med:
Asus A8N-E
Amd Athlon 64 +3200
2*256MB kingston ram
(kan ikke huske hvad HD mærke og model er)
et stk PixelView Gforce 6600GT

Når konen spiller på komogvind.dk så belastes cpu 99-100% og bliver mere end meget langsom..

Skiftede så cpu, til ny af samme type. stadig samme problem.

Skiftede bundkort til et Asus A8V-VM. stadig samme broblem.

Skiftede ram med en kingston 512MB (køre i min egen pc uden problemer, på et asus A8N-32 sli deluxe), samme problem

skiftede harddisken ud med en wd 100GB, samme problem

har efter hver skift reinstalleret XP pro dansk og updateret hvad der er af updates, og installert driver til diverse hardware.

Det eneste jeg ikke har skiftet i den skod pc er mus, keyboard og kabinet..

Hvad er der lige galt..

har prøvet en masse forskellige versioner af jave fra sun. men det har heller ikke hjulpet..

sidste bundkort A8V-VM har fra kassen nyeste bios...

håber at der er en som kan trylle lidt.. for mit trylle støv er defekt..

Guro.Not
Avatar billede jacla Nybegynder
11. december 2006 - 19:01 #1
Avatar billede guro.not Nybegynder
13. december 2006 - 13:59 #2
Hej igen.. har funden fejlen..

Jeg havde slået det onboard lydkort fra i bios, og havde ikke noget andet lydkort i..

Underligt nok så virker det nu.