Avatar billede lem Nybegynder
22. december 2006 - 22:32 Der er 23 kommentarer

Opsætning i Outlook af webbaserede mails.

Hej. Jeg vil gerne spørge om man kan opsætte sin Outlook til at hente webbaserede mails(fra MSN) og hvordan?  På forhånd tak.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
22. december 2006 - 22:35 #1
ja men det kommer an på hvor længe du har haft din msn konto, dem der oprettede den FØR de startede med deres msn ekstra storage, kan, siden er det kun dem der betaler for det der kan pop3 hente mails.
Avatar billede lem Nybegynder
22. december 2006 - 22:37 #2
Jeg har haft den fra 2003!
Avatar billede niels_hansen Praktikant
22. december 2006 - 22:41 #3
så burde du kunne hente med pop3, kontrolpanel, post og opret ny konto.
Avatar billede lem Nybegynder
22. december 2006 - 22:48 #4
Hvor ligger post i kontrolpanelet?
Avatar billede michaeltryl Seniormester
22. december 2006 - 22:52 #5
spændende jeg lytter med
Avatar billede niels_hansen Praktikant
22. december 2006 - 22:52 #6
den kan vist også hedde mail, det er vist kun på engelsk den hedder post ;)
Avatar billede lem Nybegynder
22. december 2006 - 22:54 #7
I kontrolpanelet?? Sorry men det er der ingenting der hedder!
Avatar billede niels_hansen Praktikant
22. december 2006 - 22:56 #8
du er sikker på du så ikke mener outlook express ? for med outlook vil der være et punkt der hedder mail, eller post.
Avatar billede lem Nybegynder
22. december 2006 - 22:58 #9
Sorry, så har du selvfølgelig ret, hvis der kommer en menu i kontrolpanelt ved outlook, det er nemlig express. Hvad gør jeg så når det er express??
Avatar billede niels_hansen Praktikant
22. december 2006 - 22:59 #10
instillinger og konti, tilføj ny konto, så siger resten sig selv ;)
Avatar billede lem Nybegynder
22. december 2006 - 23:02 #11
Jep, du har ret, men så kommer det store spørgsmål, som jeg håber du kan svare på: Hvordan finder jeg ud af hvad kontonavnet er? Jeg har skrevet pop3.mail.dk og smtp.mail.dk og adgangskoden, men jeg er i tvivl om hvordan jeg finder ud af hvad kontonavnet er? Mine fingre er krydsede........
Avatar billede niels_hansen Praktikant
22. december 2006 - 23:04 #12
du skal ikke vælge pop3 men http under type, det er der fejlen er ;)
Avatar billede lem Nybegynder
22. december 2006 - 23:07 #13
Nu bliver det interessant, hvor skriver jeg det henne, for der står ikke "type" nogensteder?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
22. december 2006 - 23:13 #14
Avatar billede lem Nybegynder
22. december 2006 - 23:23 #15
Hæ-hæ, meget flot, men jeg er stadig lidt blank! Hvor kommer Internet Connection Wizard fra, jeg troede du fortalte mig at jeg skulle oprette ny konti og derinde kunne jeg så skrive HTTP! Hvor præcist skriver jeg HTTP. I'm a newbie!
Avatar billede niels_hansen Praktikant
22. december 2006 - 23:26 #16
internet connection zizard ? den har jeg ikke nævnt nogen steder, det indstillinger i outlook express du skal gøre det under ?
Avatar billede lem Nybegynder
22. december 2006 - 23:31 #17
Det var på din tilsendte fil jeg kunne se det på! Men under indstillinger i outlook, kan jeg ikke se hvor jeg skulle kunne skrive det? Jeg kan vel samtidig også godt have almindelige TDC mails, ik'?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
22. december 2006 - 23:35 #18
start outlook express, tryk funktioner. vælg konti. tilføj ny konto.
Avatar billede lem Nybegynder
22. december 2006 - 23:47 #19
Du er bare pisse go' og det var selvfølgelig fordi jeg prøvede at redigere i en allerede oprettet konti og der får man ikke muligheden for at lave pop3 om. Tak for det, måske du kan hjælpe med signaturer og brevhoveder også? Så tilføjer jeg nogle flere point
Avatar billede niels_hansen Praktikant
22. december 2006 - 23:49 #20
signaturer opretter du i punktet under konti, i det fanblad der sjovt nok hedder signatur ;), brevhoved er også i mune punktet under konti.
Avatar billede lem Nybegynder
22. december 2006 - 23:58 #21
Giv lige et svar, så du kan få dine point. Jep, så langt er jeg, men det jeg godt kunne tænke mig var at få en animeret gif fil (jeg selv har produceret) ind som brevhoved/signatur som der f.eks. er på det standard brevpapir der hedder "leaves"
hvor når man skriver flytter bjælken sig automatisk ned-
Avatar billede niels_hansen Praktikant
23. december 2006 - 00:00 #22
svar ;) det mener jeg du kan opsætte under HTML for send post.
Avatar billede lem Nybegynder
23. december 2006 - 00:06 #23
Av,