Avatar billede henrikgn Nybegynder
27. december 2006 - 17:49 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

World of Warcraft Prepaid card

Hey

Jeg er "uheldigvis" begyndt at spille World of Warcraft, og startede med en 10 dages trial. Nu er den rendt ud, og jeg er totalt hooked på at spille mere.

Kan jeg uden videre købe en 60-day prepaid card og spille videre med den? Eller er dette ikke muligt når jeg startede med en trial?

Hvis jeg går ind under "account management" og vil købe en nøgle online, koster det € 20. På den måde opgraderer jeg til en "full account", men får kun 1 måneds spil. Så er 60-day prepaid jo noget billigere.
Avatar billede beorn Nybegynder
27. december 2006 - 17:53 #1
jeg er ret sikker på at du skal købe den fulde version af spillet. dvs. de €20 inkl. en ekstra måned. prepaid card er kun til opfyldning af din konto. du kan måske være heldig at finde wow på tilbud i en spilbutik i disse dage. men du skal have en fuld cd key for at kunne spille videre. det er jeg 99.9 % sikker på.
Avatar billede henrikgn Nybegynder
27. december 2006 - 17:58 #2
Det lyder fornuftigt... Men hvis jeg nu finder den billigt i en butik - er det så muligt at fortsætte på samme account - og dermed med mine characters?
Avatar billede swiatecki Novice
27. december 2006 - 19:03 #3
Så vidt jeg ved kan man sagtens forsætte på sin acc :)
Avatar billede spif2001 Nybegynder
27. december 2006 - 20:05 #4
Jeg vil råde dig til at lade være med at fortsætte. Det næste ½ -> 1 -> 1½ år af dit liv vil blive brugt på ét computerspil. Det er MEGET vanedannende, så med mindre du ikke har noget imod at udelukke dig fra din omverden, så brug pengene på noget andet. MMORPG er roden til et dårligere liv.

...men ja, du kan godt fortsætte med de karakterer du allerede har gang i.
Avatar billede henrikgn Nybegynder
27. december 2006 - 20:21 #5
HAHA spif, det var dog nogle dystre fremtidsudsigter jeg har i vente!!

Men tak for kommentarerne, smid svar.
Avatar billede swiatecki Novice
27. december 2006 - 22:22 #6
Hehe :p har godt nok også hørt mange der taler om det som et rusmiddel :p
Avatar billede spif2001 Nybegynder
28. december 2006 - 00:38 #7
Giv dem bare til de andre. Jeg skrev mest for at advare :)
Avatar billede beorn Nybegynder
28. december 2006 - 09:22 #8
jamen svar svar

og det er vanedannnede, blev aldrig grebet af wow.. men Ddo derimod :D