Avatar billede mrtest Nybegynder
29. december 2006 - 21:05 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

1 ud af 3 msn konto'er kan ikke logge på

Hej herinde
Jeg vil lige høre om, der er nogen der måske har en ide til, hvorfor pokker jeg pludselig ikke længere kan logge på med min ene msn konto, ud af de ialt 3 jeg har
For at omgå de flest mulige fejlkilder mm. logger jeg på web-messenger, istedet for det på pc’en installerede program
Det for mig dybt underlige er, at de 2 andre msn konto’er jeg har, fint logger på som de skal, hvorimod den ene overhovedet ikke har kunnet logge sig det fjerneste på, her de sidste 6 til 7 timer idag fredag
Det er samme password til alle 3 konto’er, så alt er som det skal være der
Avatar billede nva Praktikant
29. december 2006 - 21:30 #1
Måske ligger den ene på en anden server hos Microsoft og der er måske fejl på den server?
Avatar billede mrtest Nybegynder
29. december 2006 - 21:34 #2
Det kunne jeg bestemt ikke forestille mig, og slet ikke at den i Microsoft regi isåfald skulle være nede i hele 6 til 7 timer, -noget bedre bud nva? :-)
Avatar billede nva Praktikant
29. december 2006 - 21:37 #3
Hvis du har prøvet med webmessenger og det heller ikke virkede, så er det jo nok ikke din egen msn det er galt med. Kan du logge på hotmail med kontoen?
Avatar billede mrtest Nybegynder
29. december 2006 - 21:43 #4
Nu bruger jeg ikke hotmail, men derimod udelukkende Outlook til e-mails, hvorfor mine msn-domæner alle er tilknyttet TDC
Men du har nok ret i, at problemet sandsyligvis ikke ligger hos mig, hvad jeg også selv allerede har haft i tankerne, og ikke mindst fordi mine 2 andre msn-konto'er, også fint kan logge på via pc'ens program
Jeg har dog bare aldrig nogensinde oplevet noget lignende
Avatar billede nva Praktikant
29. december 2006 - 21:44 #5
Jeg har været ude for det og det virkede igen næste dag uden at jeg gjorde noget.
Avatar billede mrtest Nybegynder
29. december 2006 - 21:50 #6
Ok, men også hvor du har haft andre msn-konto'er, der virkede imens den ene var nede, som du ikke kunne logge på med før dagen efter??
Avatar billede nva Praktikant
29. december 2006 - 22:01 #7
Nej dengang havde jeg kun 1 - men jeg kunne se her på Eksperten at nogen kunne logge på og andre kunne ikke - så det lyder noget i stil med dit. Bedre bud har jeg ikke - sorry
Avatar billede mrtest Nybegynder
29. december 2006 - 22:06 #8
Ved du hvad, jeg glæder mig sq til imorgen *g* Ej, det er nok noget i den stil ja, selvom det virker totalt mystisk for mig!

Men virker den igen imorgen, så skal jeg også lade dig vide det

Godt nytår du, og tak for snakken indtil videre!
Avatar billede nva Praktikant
29. december 2006 - 22:07 #9
Selv tak og godt nytår til dig. Jeg håber det virker for dig i morgen - ellers må vi jo den store tur igennem ;)
Avatar billede mrtest Nybegynder
30. december 2006 - 22:49 #10
Så kom skidtet op at køre igen :-) Desværre først her til aften lidt over kl. 22 tiden, hvorfor jeg egentlig var begyndt, at tro det alligevel ikke var serveren hos Microsoft der drillede
Så hvis du sender et svar nva, så får du point'ene.... Og selvom du jo egentlig ikke har løst mit problem, så var det jo alligevel dig der yderligere understregede, at fejlen sikkert lå hos Microsoft :-)
Avatar billede nva Praktikant
31. december 2006 - 01:00 #11
Hehe jeg kan jo ikke rigtig personligt løse Microsofts fejl - kun påpege at fejlen sikkert var hos dem ;)
Avatar billede mrtest Nybegynder
31. december 2006 - 02:39 #12
Godt nytår :-)
Avatar billede nva Praktikant
31. december 2006 - 11:37 #13
Tak i lige måde :)