Avatar billede Slettet bruger
29. december 2006 - 22:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Volvo Penta mb10a reserve dele

Jah som overskriften lyder, er der nogen der ved hvor man kan finde reservedele til såan en båd notor?

det er topstykket jeg skal bruge.

Det er til en Volvo Penta MB10A 14 Hk. motor det skal være til :)
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2006 - 23:17 #1
Lukker
Avatar billede mick Nybegynder
30. december 2006 - 17:22 #2
MB10A er om jeg ikke husker helt galt egentlig produceret af Norske Marne Motor - http://www.marna.no/ Firmaet har mange reservedele, både nye og brugte på lager. Du kan jo evt. sende dem en email og høre.

Jeg havde selv en MB10A for en del år siden, fantastisk motor som gik og gik uden de store problemer.