Avatar billede sandholm Nybegynder
07. januar 2007 - 13:52 Der er 4 kommentarer

linksys skal resetes hele tiden

Hej... Jeg har absolut keine ahnung om det her, men her er mit problem...

jeg har en linkys router - En WRT54G.
Der er koblet 2 computere på den. En på det trådløse, og en på kabel. Problemet er, at den tit og ofte skal resetes for at det virker. Det er på begge computere problemet er. Er der nogen der ved hvad der er galt... Jeg har ikke selv lavet noget i opsætningen på routeren (det virkede jo da jeg sluttede den til).
Jeg bor et sted hvor der ikke er andre der logger på mit netværk, og derfor gider jeg ikke have det lavet sådan at man skal skrive en kode for at komme på.

Håber der er nogle der kan hjælpe... Jeg takker på forhånd.
Avatar billede moocher Nybegynder
07. januar 2007 - 15:34 #1
Er det internettet der ryger?? Er det lan-forbindelsen der ryger?? Har du prøvet bare at tænde og slukke den??
Avatar billede sandholm Nybegynder
07. januar 2007 - 15:52 #2
Puha... Det er jeg ikke engang sikker på....
problemet er at klienten ingen ip får....
Avatar billede moocher Nybegynder
08. januar 2007 - 18:11 #3
Så begge computere mister deres ip adresser... Hvis dette er tilfældet, så vil jeg sige det er routeren, så må du ned og bytte den.
Avatar billede tronic_ Nybegynder
25. januar 2007 - 19:28 #4
Du kunne prøve at kigge lidt på www.linksysinfo.org forum.