Avatar billede fluse Nybegynder
08. januar 2007 - 01:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gemme fra en html formlar til en .txt fil med php

Nogen som kan sige mig hvad det er der er i vejen med det her lille script?

-----------------------------------------------------------------
<?php
$data = fopen("data.txt","w+");
fwrite = ($data, $_POST['content']);
fclose($data);
?>

<form action="input.php" method="post">
<textarea name="content" style="width: 400px; height: 600px;">
</textarea>
<input type="submit" value=" ok ">
</form>
-----------------------------------------------------------------

Det jeg ville have det til var at gemme det man skrev i en txt fil, men hver gang får jeg en fejl melding.

Jeg har også prøvet at sende det til en anden fil, der så skulle gemme det. Men det resultere i samme fejl desvære :(

Browseren siger:
Parse error: syntax error, unexpected '=' in .../input.php on line 11

Linie 11 = fwrite = ($data, $_POST['content']);

Fluse
Avatar billede shooka Nybegynder
08. januar 2007 - 01:30 #1
Der skal nok stå $fwrite i stedet for fwrite...

Jeg er ikke så meget inde i alt det med at skrive til filer...
Avatar billede shooka Nybegynder
08. januar 2007 - 01:31 #2
Eller fjerne det helt:

fwrite($data, $_POST['content']);
Avatar billede shooka Nybegynder
08. januar 2007 - 01:36 #3
Jeg ved ikke lige hvorfor jeg kom med den øverste kommentar, jeg er nok træt zZ
Avatar billede windcape Praktikant
08. januar 2007 - 02:54 #4
file_put_contents('data.txt',$_POST['content']); :p

Men ja, han har bare skrevet forkert.. er jo også sent.
Avatar billede fluse Nybegynder
10. marts 2008 - 10:38 #5
lukket