Avatar billede christianskou Nybegynder
12. januar 2007 - 22:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min Proceslinie Fryser?

Hej derude.

Hvis jeg vil åbne et program via Start-Menuen, især hvis det er Kontrolpanel, så går der SÅ lang tid før det kommer frem, og min proceslinie fryser HELT! Og hvis jeg vil åbne Firefox så fryser den kun i 2 sekunder .. Kunne VIRKELIG godt bruge noget god hjælp :-$

-Kunne være rart at få den som virker optimalt tilbage igen :)
Avatar billede christianskou Nybegynder
12. januar 2007 - 22:35 #1
*EDIT- Jeg havde lige afinstalleret "Symantec" og da jeg skulle genstarte, så begyndte den at installere et eller andet, nåede ikke at se hvad. Det samme da jeg startet op igen, ved ikke om det kan have noget og gøre med det der Symantec noget- Men ku godt bruge noget varmt hjælp :)
Avatar billede vejmand Juniormester
13. januar 2007 - 06:57 #2
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/tip-og-tricks/afinstallere_norton.htm

Det kunne godt tænkes der ligger lidt rester af programmet.
Avatar billede christianskou Nybegynder
13. januar 2007 - 09:46 #3
Har det der hedder LiveUpdate 2.5 (Symantec Corporation) .

-Men har systemgendannet til FØR jeg afinstallerede det så har det også nu!
Avatar billede christianskou Nybegynder
13. januar 2007 - 10:29 #4
Laver en ny tråd. Med nogen HJT log og andet fis :)