Avatar billede heenet Novice
14. januar 2007 - 10:38 Der er 1 løsning

Hvor er Soltek?

Jeg er ved at opdaterer en ældre PC med et Soltek SL-75FRN2-L Bundkort.
Jeg har nu forsøgt et par dage at komme ind på www.soltek.com.tw, men siden findes ikke.
Jeg kan desuden ikke finde Soltek produkter på Edbpriser.dk så er der nogen der ved hvad der er sket med Soltek?
Jeg har tidligere fået oplyst fra flere forhandler at de har fravalgt Soltek produkter bl.a. pga. RMA problemer, så er firmaet gået ned, skift navn e.lign.?
Hvis firmaet ikke længere eksisterer, er der så nogen der ved om der er et sted hvor man stadig kan finde deres drivere?

På forhånd tak :-)
Avatar billede smikkel Nybegynder
14. januar 2007 - 10:41 #1