Avatar billede padkjaer Nybegynder
24. maj 2001 - 23:05 Der er 42 kommentarer og
1 løsning

gratis visitkort (irl)

jeg søger et sted hvor man gratis kan få tilsendt visitkort(irl)

det kunne man engang på everyday.com men det kan man vist ik mere :(
Avatar billede qzar Nybegynder
24. maj 2001 - 23:07 #1
Jov det kan du vidst godt men du skal give nogle points for dem!
Avatar billede bbs Nybegynder
24. maj 2001 - 23:07 #2
Man kan på www.Jubii.dk, dog imod, at de har deres logo på \"bagsiden\", hvis der findes sådan en...
Avatar billede andersm Nybegynder
24. maj 2001 - 23:09 #3
check den her - du skal godt nok betal porto til DK men det går vel nok. http://www.vistaprint.com/vp/fastpath/

VH
Anders
Avatar billede kapla Nybegynder
24. maj 2001 - 23:24 #4
Avatar billede microtec Nybegynder
24. maj 2001 - 23:26 #5
Avatar billede padkjaer Nybegynder
24. maj 2001 - 23:31 #6
bbs; hvordan det? det eneste jeg kan se er 50 visitkort for 99 kr
Avatar billede microtec Nybegynder
24. maj 2001 - 23:32 #7
padkjaer >> Den link jeg gav, giver gratis visitkort. Det er Get2net, der står bag.
Avatar billede padkjaer Nybegynder
24. maj 2001 - 23:35 #8
micro; ok, men det r da lidt sejt og have jubii på bagsiden syntes jeg så jeg vil lige se hvad han siger
Avatar billede padkjaer Nybegynder
24. maj 2001 - 23:36 #9
qzar; sådan tilfreds nu?
Avatar billede padkjaer Nybegynder
24. maj 2001 - 23:38 #10
kap...; kan ikke finde det derinde.

Avatar billede kapla Nybegynder
24. maj 2001 - 23:43 #11
Hmm troede ellers de havde sådan noget sorry
Avatar billede padkjaer Nybegynder
24. maj 2001 - 23:43 #12
det kan også være de har det men kan ikke finde det :(
Avatar billede padkjaer Nybegynder
24. maj 2001 - 23:45 #13
hm... kan i nogen steder på jubii se den funktion?
Avatar billede microtec Nybegynder
24. maj 2001 - 23:47 #14
padkjaer >> Du skal betale for visitkort hos Jubii. 99 Kr. for 50 stk. som du selv har fundet ud af.
Avatar billede padkjaer Nybegynder
24. maj 2001 - 23:48 #15
bbs siger ellers noget andet.........
Avatar billede microtec Nybegynder
24. maj 2001 - 23:53 #16
Ja, men nu siger han ikke noget *s*
Avatar billede padkjaer Nybegynder
24. maj 2001 - 23:53 #17
næ... han r nok gået kold :)
Avatar billede microtec Nybegynder
24. maj 2001 - 23:54 #18
HP har sammen med Every labels også haft gratis visitkort, men det ser ud til at de har stoppet det. Det er i hvert fald ikke på deres sider mere :o(
Avatar billede padkjaer Nybegynder
24. maj 2001 - 23:55 #19
jeg kunne selvfølgelig tage get2net... men gider sgu ikke signer up og alt det der så.... jubii ville være bedre hvis det i det hele taget findes
Avatar billede microtec Nybegynder
24. maj 2001 - 23:57 #20
Hvorfor laver du dem ikke selv på din printer. Every har sådan nogle specielle ark i A4 størrelse. Der er standset ud i rigtig størrelse, lige til at skille ad efter de er printet.
Avatar billede padkjaer Nybegynder
24. maj 2001 - 23:59 #21
du siger da noget!
det har jeg da slet ikke tænkt på :(

men hvordan laver jeg dem så?  med et specielt prog eller hvad?
Avatar billede microtec Nybegynder
25. maj 2001 - 00:01 #22
Du kan se dem på http://www.avery.dk/dk/prod_catalog/inkjetcardrange.html
De hedder C2354™ Visitkort
Avatar billede microtec Nybegynder
25. maj 2001 - 00:02 #23
Du kan lave dem i et hvilket som helst program, der kan skrive til din printer.
F.eks. word eller CorelDraw.
Avatar billede microtec Nybegynder
25. maj 2001 - 00:04 #24
Hvis du har en laser-printer er det disse du skal bruge http://www.avery.dk/dk/prod_catalog/lasercard.html

Dem bruger jeg selv, med godt resultat. Jeg har designet mit kort i CorelDraw.
Avatar billede padkjaer Nybegynder
25. maj 2001 - 00:04 #25
koster de papirer ikke en bundegård?
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. maj 2001 - 00:04 #26
i f.eks. WORDS kan du snilt lave visit-kort under \"labels\" -
go\' fornøjning
Avatar billede microtec Nybegynder
25. maj 2001 - 00:06 #27
padkjaer >> Det er ikke så galt. Jeg kan ikke helt huske hvad jeg gav.
De var ikke dyre, for så havde jeg fået et trykkeri til at lave mine. Man er vel lidt nærrig *gg*
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. maj 2001 - 00:06 #28
du kan jo også blot printe på lidt kraftigere papir, og så selv klippe ud - bliver nok ikke helt så pænt - men det kan vel gå hvis man er omhyggelig.
Avatar billede padkjaer Nybegynder
25. maj 2001 - 00:06 #29
findes der ikke programmer der har nogle designs liggende i?
Avatar billede microtec Nybegynder
25. maj 2001 - 00:07 #30
goldwings >> Fik du lige en \"ide\" til et svar ;o)
Avatar billede microtec Nybegynder
25. maj 2001 - 00:09 #31
padkjaer >> Jo, jeg mener Avery har et, men det er let at bruge et hvilket som helst program.
Med i pakken med visitkort fra Avery, er der for øvrigt et anvisning på hvordan du indstiller Word, så det hele passer.
Avatar billede padkjaer Nybegynder
25. maj 2001 - 00:10 #32
jeg prøver :)
jeg tror jeg først prøver at printe dem på alm lidt tykkere papir og ser om det går.
hvis ikke så hopper jeg ned til forhandleren og køber det der papir
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. maj 2001 - 00:11 #33
>microtech - den er go\' med dig - jeg kan selv!!
Avatar billede microtec Nybegynder
25. maj 2001 - 00:12 #34
Ok. Det er lidt svært at få pæne kanter, hvis du selv klipper dem ud.
Det er det der er smart med Avery´s kort. De er standset ud og hænger sammen med noget specielt tape. Det har de taget patent på.
Avatar billede microtec Nybegynder
25. maj 2001 - 00:12 #35
goldwings >> Sjovt at du giver et svar, som jeg lige har givet ;o)
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. maj 2001 - 00:14 #36
>microtec - right, men i de go\'e gamle dage før man fandt på den slags geniale løsninger - da sad jeg da og klippe-klistrede - og med lidt øvelse blev de såmænd helt nydeligt. Idag bruger jeg også de færdig-udstandsede....
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. maj 2001 - 00:16 #37
nu er det jo sådan at jeg må refreshe hver gang jeg skal se opdateringer - og såååååå kan det jo ske jeg ikke får set det seneste svar - se nu selv igen ... coooooollll it
Avatar billede microtec Nybegynder
25. maj 2001 - 00:17 #38
goldwings >> Jeg syntes du prøver at score billige points. Jeg forreslår at padkjaer selv laver dem. Han spørger hvilket program de kan laves I. Jeg svarer, hvorefter du kommer med samme svar.

<SNIP>
Kommentar fra microtec

Du kan lave dem i et hvilket som helst program, der kan skrive til din printer.
F.eks. word eller CorelDraw.
</SNIP>

<SNIP>
Svar fra goldwings

i f.eks. WORDS kan du snilt lave visit-kort under \"labels\" -
go\' fornøjning
</SNIP>

Avatar billede padkjaer Nybegynder
25. maj 2001 - 00:21 #39
jeg vælger at give points til microtec
dette gør jeg af 3 grunde:
1:)
han har taget sig tid til ikke kun at svare men også at kommentere og guide ud over det sædvanlige

2:)hans løsninger synes jeg er bedst

3:)han svarede altså først med det med at klippe selv

håber ikke i andre er blevet sure over det.
/padden
Avatar billede goldwings Nybegynder
25. maj 2001 - 00:24 #40
nope - bare du får lavet nogle fine visitkort - og at microtec opdager at livet er andet end billige point ...

Happy-ever after
Avatar billede microtec Nybegynder
25. maj 2001 - 00:35 #41
padkjaer >> Tak.

goldwings >> Ok. Det er bare ved at være almindeligt at gentage svar, som allerede er givet i håb om at point bliver delt.
I dette tilfælde syntes jeg godt du kunne have nøjes med en kommentar. Du bidrager ikke med nyt, men kommer blot med en kommentar til et svar jeg har givet.
No hard feelings :o)

Avatar billede tommyf Nybegynder
25. maj 2001 - 13:09 #42
Sikke en gang **** de VIL have ens Get2Net adresse på kortet - og det virker ikke ret prof, har ellers en gammel en men 8k på :o(

/Tommy
Avatar billede JamesBradbury Nybegynder
04. november 2012 - 15:03 #43
Med en hurtig søgning kunne du finde svaret. På denne side: http://gratisvisitkort.info er alle forhandlere af gratis visitkort med kvalitet listet:)

Held og lykke.