Avatar billede wip Nybegynder
16. januar 2007 - 19:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mio 168

Jeg har i dag Mio 168 som kører fint med Navigon 5,0 Europa som kører fint - jeg overvejer at købe en version 6,0 Europa, pga. kroatien er med + diverse opdateringer.

Spørgsmål:

Kan en Mitac Mio-168 med 2 gb. ramkort bruge Navigon 6,0 ???
Hører gerne fra evt. brugere !!
Avatar billede annikadk Nybegynder
16. januar 2007 - 19:32 #1
det er intet problem.
når du vil opgradere på navigons side, kan du også se at de siger god for det :)
har du en bruger på navigon-user.dk så tjek evt. deres shop.
Avatar billede wip Nybegynder
16. januar 2007 - 19:45 #2
Spørgsmål til Annikadk:

bruger du navigon 6.0 på en Mio 168, og kan jeg købe en ny fuld version af 6,0 og installere den ?? - venligst Wip
Avatar billede annikadk Nybegynder
16. januar 2007 - 19:51 #3
ja, har kylet navigon6 på den, og du kan både købe en fuld version inde på navigon.com eller en upgrade (lidt billigere) på samme side.
hvis du går derind og vælger dansk og så ind i deres shop (øverst til højre) så burde det være til at finde ud af.
Avatar billede wip Nybegynder
02. februar 2007 - 08:08 #4
- først tak for dit svar annikadk - jeg har nu købt Navigon mn6.0, og installeret det på min Mio 168, MEN den venter, venter og venter på gps signal, hvad gør jeg forkert. ????
Avatar billede annikadk Nybegynder
02. februar 2007 - 10:37 #5
har du været inde i den og sætte gps op? og du prøver at få signal udenfor formoder jeg..
skal prøve at tjekke hvad min står til senere på dagen når jeg får fingene i den.