Avatar billede tcarlsen Nybegynder
16. januar 2007 - 22:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søger weddesigner

Hej!

Navnet er Thomas Carlsen og jeg er netop blevet færdiguddannet web-integrator.
Jeg har siden starten af min udd. drømt om at starte op selv og nu vil jeg give det et forsøg.
Jeg koder alt i PHP og mangler bare en dygtig grafikker til webdesign, for at komme igang.

Du skal være klar på at dette er et sats, så det er ikke sikkert at der er penge i det. Selvom det selvfølgelig er målet.
Du vil være provitionslønnet.
Der kan være tider hvor der intet er at lave, så det ville være oplagt som et job ved siden af skole eller andet arbejde.

Hvis du kunne tænke dig at give det en chance og måske blive en del af en succes, så skriv endelig til mig med dit navn og tlf.nr. så vil jeg kontakte dig og forklare nærmere.

MVH
Thomas Carlsen
Avatar billede trofo Nybegynder
16. januar 2007 - 23:14 #1
Hej Thomas,

Du er velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk

Referencer på www.trofo.dk

Mvh
Troels Hansen
Avatar billede calcio_x Nybegynder
17. januar 2007 - 04:10 #2
Hej Thomas,

Det lyder spændende, det du har gang i. Du må også gerne kontakte mig på sheva007@jubii.dk.
Avatar billede bomas Nybegynder
17. januar 2007 - 05:16 #3
Vil gerne høre mere www.bomas.dk
Avatar billede mnt Nybegynder
17. januar 2007 - 08:09 #4
Hej Thomas,
Mit navn er Mads Timmermann og med erfaring som grafiker / webdesigner siden 1999 ligger mine hovedkompetencer indenfor Internetbranchen.
Jeg arbejder til dagligt med design, animering, programmering, søgemaskineoptimering, opdatering/vedligeholdelse og rådgivning af hjemmesider.

Alle mine opgaver udføres med målgruppen i baghovedet og budskabet i front.

Se referencer på min hjemmeside: www.timmer.dk

Håber på din interesse samt at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Mads Timmermann
Grafiker / Webdesigner
Tlf.: 30 116 116
mads(snabel-a)timmer.dk
www.timmer.dk
Avatar billede e_w Nybegynder
19. januar 2007 - 09:27 #5
Dav Thomas..

Har selv lige afsluttet mit forløb som web-intergrator for en lille mdr. siden.
jeg arbjeder også udelukkende med php, og designer en del..

referencer ses på. www.engbjerg.net
mail: williamengbjerg @ hotmail.com

Mvh. William
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
19. januar 2007 - 14:38 #6
Hej Thomas

Jeg driver www.newravio.com. Her kan du læse lidt om os.
Referencer kan fremvises.

Fang mig på MSN: trashcan39 (at) hotmail.com
Eller på mail: Sales@newravio.com

Mvh Stefan
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
29. april 2008 - 09:07 #7
lukker