Avatar billede themanveng Juniormester
17. januar 2007 - 16:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med skærmopløsning!

Hej...
Jeg har en bærbar pc, men det er ikke så fedt når den kun kan kører du skærmopløsning!!
Den kan kun kører 800*600 og 1024*768!
I windows paser det jo med skærmen at kører 1024*768, men hvis jeg så laver den op til den anden mulighed der er bliver skærmen mindre(kommer i en ramme) og det samme gælder jo så hvis man skal spille et spil som køre mindre en 1024*768, så kommer den helt ned på 800*600 og bliver lille!!

så er det jeg gerne vil vide hvordan jeg kan få den til at kører alle de normale opløsninger, både i windows (så så det hele på skrivebordet bare bliver støre i stedet for at hele skærmbilledet bliver mindre, så det bliver ved med at passe med skærmens størelse) men også i spil, så de ikke bliver små og kører i rammer!!

for det er trælst i længden!!!

håber i kan hjælpe mig:-D
Avatar billede themanveng Juniormester
17. januar 2007 - 16:41 #1
Ups, i toppen skulle der stå 2 i stdet for du
Avatar billede mcgoat Nybegynder
17. januar 2007 - 16:57 #2
ikke helt med på hvad du mener, står lidt forvirrende. Men du kan vel selv i spillene vælge hvilken opløsning du vil køre i
Avatar billede themanveng Juniormester
17. januar 2007 - 17:28 #3
ja kan jeg, men på grund af computeren køren den i et vindue!!det gør ingen forskel havd jeg vælger i spillet!
det jeg mener er at jeg kun kan kører 2 forskellige skærmopløsninger, den enne passe med skærmen og den anden kører i en ramme!!

oh den har kunne kører alle opløsninger engang!!
Avatar billede mcgoat Nybegynder
17. januar 2007 - 18:47 #4
Har du prøvet at reinstallere dit grafikkort?
Avatar billede themanveng Juniormester
17. januar 2007 - 21:07 #5
ja har jeg... men prøver igen!
Avatar billede themanveng Juniormester
23. januar 2007 - 11:04 #6
det hjælper ikke!
Avatar billede themanveng Juniormester
11. september 2008 - 23:57 #7
ok