WScript.Shell, Alternativ bruger
Hejsa,jeg forsøger at få min iis6.0 til at køre en "screen macro" fra en ASP side.
Problemet er at macroen bliver startet som IWAM_computernavn istedet for min Admin account.
Kan jeg gøre dette?
Kom gerne med andre løsninger - men jeg bliver nød til at køre programmet som en macro.
