Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2007 - 15:32 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

montering af bilradio

Jeg skal montere en Pioneer bilradio model DEH-2920MP i en Golf 3. Tilsyneladende fungerer tilslutningen af selve radioen ok. Men højtalerne kan ikke tilsluttes, da stikkene ikke passer sammen. Radioen har bare 2 runde hun-stik, hvorimod ledningerne fra højtalerne ender i et hanstik med både et rundt og en fladt ben. De to ting passer jo ikke just sammen. Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2007 - 16:06 #1
www.bilgalleri.dk

opret dit spørgsmål i forum... så har du et svar på under 10min.. det er ekstremt
Avatar billede nce Novice
21. januar 2007 - 23:59 #2
klip stikket af på både radioen og højtalerne, og sæt dem så sammen med en samlemuffe.
Det skulle gerne virke.
Du kan vist også finde nogen omformerstik, men det giver bare det samme resultat.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2007 - 06:15 #3
Kalp, kom med et svar. Så deler I.
Avatar billede kalp Novice
23. januar 2007 - 09:29 #4
det er bare i orden:)
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2007 - 16:28 #5
Takker
Avatar billede kalp Novice
23. januar 2007 - 16:28 #6
ingen årsag;)
Avatar billede nce Novice
23. januar 2007 - 19:44 #7
en takker herfra også