Avatar billede lauge Nybegynder
24. januar 2007 - 14:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kill the Caps Lock

Hejsa,

Jeg er godt træt af Caps Lock tasten. Jeg har aldrig nogen sinde haft brugfor den, men den driller mig hver eneste dag. Hver gang mine fede fingre rammer ved siden af Shit keyen.

Kender I til hvorledes man kan slukke helt for Caps Lock?

Helst ikke en exe fil men noget kode jeg selv kan afvikle :-)

Jeg har søgt på nettet, men finder ikke rigtig noget som gør det jeg vil.
Avatar billede snowball Novice
24. januar 2007 - 15:16 #1
Avatar billede lauge Nybegynder
24. januar 2007 - 15:28 #2
Super - det var lige hvad jeg manglede!

Hvis du vil have points - smid et svar :-)
Avatar billede snowball Novice
24. januar 2007 - 15:40 #3
OK :)