Avatar billede mouse-the-mighty Nybegynder
25. januar 2007 - 17:45 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvad hedder dette musik stykke

Jeg hørte igår i radioen et mix af tema melodien fra 'frækkere end politiet tillader' og den der knækt der efterliner en formel-1 bil med en masse ding ding ding lyde.

Hvad hedder den? og hvor kan man få fingre i den?
Avatar billede Slater Ekspert
25. januar 2007 - 17:55 #1
Den hedder vist nok Crazy Frog - Axel F
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2007 - 20:12 #2
Og kan købes i alle butikerder handler med musik cd´ere.
Avatar billede dytti Novice
26. januar 2007 - 08:42 #3
Hvis det er den, så kan du se og høre den her http://www.fetchfido.co.uk/games/crazy-frog/axel-f.htm
Den er ret morsom.

John s>> Det var da en mærkelig kommentar.
Underforstået lyder det som om du allerede har beskyldt ham for at hente den ulovligt på nettet.
Avatar billede Slater Ekspert
26. januar 2007 - 17:17 #4
dytti - Hvorfor i alverden dog det? mouse-the-mighty spørger hvor man kan få fat i den, og john stigers svarer...
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2007 - 20:47 #5
dytti - som jeg læser din kommentar er det dig der har helt misforstået noget...

Han spørger: Hvad hedder den? og hvor kan man få fingre i den?

Du svarer på "Hvad hedder den" og jeg svarer på "hvor kan man få fingre i den"

Længere er den ikke.
Avatar billede mouse-the-mighty Nybegynder
26. januar 2007 - 21:25 #6
Det jeg helt presist mener med hensyn til at få fat på den, er en netbutik hvor man kan købe enkelte sange for en 10 - 15 kr,- (jeg er nemmlig ikke srligt intresseret i at købe en hel CD til hvad jeg gætter på er en 150 kr,- når det kun er dette ene nummer jeg er ude efter)
Avatar billede migdaniel Nybegynder
27. januar 2007 - 10:21 #7
prøv limewire http://www.limewire.com det er et gratis fildelingsprogram hvor du kan downloade masser af musik - gratis
Avatar billede Slater Ekspert
27. januar 2007 - 11:05 #8
Gratis... og hamrende ulovligt, migdaniel. Det er imod Ekspertens regler at skrive den slags herinde.

Bortset fra det er LimeWire baseret på Gnutella-netværket, som er open-source og fuldstændig åbent. At bruge det program er at tigge om en ordentlig bøde fra APG.
Avatar billede mouse-the-mighty Nybegynder
27. januar 2007 - 11:20 #9
Med risiko for at starte en "flame war" er jeg bange for at jeg må sige jeg er uening.

Gratis musik og fildellings programmer er ikke ulovlige på nogen måde. selvfølig ved vi allesammen at største dellen af dens brug er til piratkopier men der findes stadig masser af musik derude som vitterligt ER gratis, nogle er privat lavede mens andre er tiltænkt som godbidder fra kendte kunstnere.

Men for at vende tilbage til dette ene nummer. Da den kan købes på CD er den sikker ikke et gratis mix lavet af en privat, så hvad jeg gerne vil vide er hvor kan man købe den? og kun denne ene da jeg som tidligere nævnt ikke vil betale for 20 nummere bare for at få denne ene.
Avatar billede Slater Ekspert
27. januar 2007 - 11:30 #10
mouse-the-mighty: Jeg har ikke sagt at programmet er ulovligt, men han opfordrer dig sjovt nok til at downloade et stykke ophavsretsbeskyttet musik over det - hvordan kan det på nogen måde være lovligt? Hvordan kan du være uenig? :s
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2007 - 11:30 #11
"Hvad hedder den? og hvor kan man få fingre i den?"

Kommentar: migdaniel
27/01-2007 10:21:50 prøv limewire http://www.limewire.com det er et gratis fildelingsprogram hvor du kan downloade masser af musik - gratis ´

hmmmm.... helt klart opfordring til ulovligheder.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2007 - 11:34 #12
Avatar billede dytti Novice
28. januar 2007 - 12:32 #13
viperine - john s >> Rolig venner - Jeg ville skam ikke "punke" john.
Måske udtrykte jeg mig forkert.
Det jeg mente var, at hvis jeg fik at vide hvad et musikstykke, som jeg ledte efter hed, så ville jeg pr automatik vide at jeg skulle gå til en forhandler, som handler med musik.
Det ville jeg ikke behøves at få at vide bagefter :-)

Måske hvis John s. havde sat en smiley bagefter, så ville jeg ikke ha misforstået hans kommentar.

Beklager misforståelsen john.

Mvh. Michael
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2007 - 15:29 #14
Der var med vilje ikke en smiley bagefter ;)