Avatar billede epojokke Nybegynder
26. januar 2007 - 15:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Microsoft CRM ressourcer

Jeg er blevet smidt på dybt vand og er ved at tilpasse Microsoft CRM på min arbejdsplads. Programmet fungerer ok, men kommer tit til kort, når vores arbejdsgange går bare det mindste ud over standardindstillinger.

Her savner jeg dokumentation ud over Microsofts egne sider til at komme igennem forskellige problemstillinger. De beskriver som oftest bare hvad man SKAL gøre og ikke hvad man KAN gøre.

Så jeg efterlyser links til gode og gratis ressourcer om MS CRM.
Avatar billede superstoffer Nybegynder
11. juli 2007 - 11:08 #1
Jeg har haft stor glæde af deres implementeringsguide som både indeholder tekniske ting men også ting, der er mere på det organisatoriske plan:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=1ff067f8-4f77-40f0-ae9c-68ada7d4f16a
Avatar billede hede98 Nybegynder
22. januar 2009 - 17:22 #2
Hej
Mangler i stadig hjælp/Support til jeres CRM installation.
Jeg arbejder meget med CRM strategier samt tilpasning er netop Microsoft CRM.
Avatar billede epojokke Nybegynder
22. januar 2009 - 17:59 #3
Vi endte med at kaste MS CRM i havnen og bruge Salesforce i stedet. Men tak anyways.