Avatar billede christianv Nybegynder
26. januar 2007 - 18:14 Der er 8 kommentarer

Tilføj/fjern

Hej eksperter.

Jeg er løbet ind i noget meget meget mærkeligt. Når jeg går ind i tilføj/fjern programmer ser jeg pludselig, når jeg scroller derned ad, det som I kan se på billedet her: http://i3.photobucket.com/albums/y53/chrt610/billede1.jpg

Det fylder en hel kæmpe masse, som I kan se, og det er meget irriterende.

Jeg ved ikke om i har brug for det, men jeg har en hijackthis logfil. Den kan du finde her. http://www.kufad.1go.dk/hijackthis.log

Jeg ville være rigtig glad, hvis i kunne hjælpe, for har lidt noia på pga det. Det kunne jo være en trojan. Desuden har jeg prøvet at lade både ad-aware se og AVG scanne computeren, uden held.

Håber I kan hjælpe mig.

Mvh,
Christian
Avatar billede gratis Nybegynder
26. januar 2007 - 20:01 #1
"Add/Remove Programs tool displays installed programs incorrectly" http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;266668

har du testet at det ikke er dit skin der er gået istykker ?
Avatar billede christianv Nybegynder
26. januar 2007 - 20:11 #2
Det er ikke mit skin.. Det hjælper ikke når jeg skifter til WinXP's standard. Og linket gav ikke så meget pote (det er også 2000 der er skrevet om dér)

Tak for det, gratis. Det virkede bare ikke :(

Kan det være en trojan? For hvis det virkelig ikke er farligt, behøver jeg vel ikke grave så meget i det.
Avatar billede christianv Nybegynder
26. januar 2007 - 20:39 #3
Efter at se dit link, fik jeg en idé, til at downloade CCleaner. Det gjorde jeg. Jeg kiggede så på hvad der var rundt om denne store "figur". Jeg gik derefter i CCleaner, hvor der også er tilføj/fjern mulighed. Så fjernede jeg "EA Game Updater", som var på det stores plads.. og vupti - det var væk ???

Tak for hjælpen gratis, eftersom du var den eneste der lige hjalp, og gav mig idéen :)
Avatar billede gratis Nybegynder
26. januar 2007 - 22:40 #4
Ting løser sig nogen gange på forunderlig vis ;) Go Weekend :)
Avatar billede heg Nybegynder
27. januar 2007 - 05:28 #5
Har selv længe haft det samme problem og undret mig over hvad der var årsagen. Kanon løsning !!!!!!!!!!!
Avatar billede christianv Nybegynder
27. januar 2007 - 15:42 #6
Var det også EA Game Updater hos dig, heg ?
Avatar billede heg Nybegynder
27. januar 2007 - 19:17 #7
lige nøjagtig - har skrevet til EA-Games, at de nok hellere må gøre noget ved det
Avatar billede heg Nybegynder
17. juli 2007 - 12:38 #8
kan dette spørgsmål ikke lukkes nu ?