Avatar billede mnt Nybegynder
28. januar 2007 - 17:26 Der er 1 kommentar

Reklamebureau søger webdesigner/webudvikler

Mit Bureau søger webdesigner/webudvikler, der er godt inde i det digitale medie.

Har du lyst til at arbejde som webdesigner/webudvikler i et sjovt og spændende reklamebureau, hvor tempoet er højt, kreativiteten i top og humøret i topklasse, så er det måske dig vi søger.

Dine kompetencer:
Du kan arbejde selvstændigt
Du er kreativ, og har grafisk webdesign i bagtankerne, når du udvikler
Du er meget fokuseret på funktionalitet samt brugervenlighed
Du er struktureret, initiativrig og er ikke bange for at tage fat
Du har respekt for deadlines

Programmer/teknologier du bør kunne:
Photoshop/Illustrator/Flash
(D/X)HTML
CSS
Dynamisk programmering (ASP/PHP + SQL/Access samt actionscript)
Godt kendskab til Javascript, CMS og søgemaskineoptimering er en fordel, dog ikke et krav

Som ansat vil du:
- komme til at arbejde tæt sammen med vore webdesigner/front-end udvikler
- få teknisk ansvar for vore kunders hjemmesider og løbende opdatering
- bidrage til, at vi altid levere høj kvalitet til vore kunder

Har du generelt interesse for grafisk design (både online samt offline) er dette også en fordel.

Vi er et reklamebureau, med pulsen på markedet. Du vil blive blandet ind i vore kernekompetencer, som bl.a. er grafisk design, webdesign/webudvikling, film/dvd/spot-produktion, digital skiltning og meget mere.

Hvem siger at en elev ikke kan bruges?
Har du erfaring, kompetencer samt interesse indenfor webdesign/webudvikling og er du igang med en uddannelse (fx Digital Multimedie Integrator, Mediegrafiker, Multimediedesigner) men mangler en elevplads, høre vi gerne fra dig.

Send din ansøgning, referencer og eksempler på tidligere arbejde, til: mads@mit-bureau.dk

Med venlig hilsen
Mads Timmermann
Grafiker / Webdesigner
Direkte: 96 57 14 05

Mit Bureau
Telefon 96 57 14 00
www.mit-bureau.dk
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. september 2008 - 22:42 #1
Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk