Avatar billede sendell Nybegynder
03. februar 2007 - 11:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Trådløs og Vista

Hej,

Jeg installerede lige Windows Vista i går på min stationære computer og jeg kan ikke få mit trådløse netværk til at virke. Jeg bruger en USB dongle fra LevelOne og når jeg prøver at installere så genkender den ikke driverne.

Nogen der kender en løsning eller har et godt råd?
Avatar billede screem_brille Novice
03. februar 2007 - 11:59 #1
hvis der ikke findes en driver endnu til din dongle er de eneste muligheder enten at vente indtil der (måske) kommer en driver, eller købe en kort/dongle der har driver til vista.
Avatar billede sendell Nybegynder
03. februar 2007 - 11:59 #2
Så kommer mit andet spørgsmål. Nogen der kender en dongle/kort der understøtter Vista?
Avatar billede screem_brille Novice
03. februar 2007 - 12:01 #3
du har prøvet med driveren til xp ikke ?
Avatar billede screem_brille Novice
03. februar 2007 - 12:02 #4
og vil du helst have en dongle eller et kort til PCI porten ? (også til trådløst netværk)
Avatar billede sendell Nybegynder
03. februar 2007 - 12:04 #5
Jeg har prøvet med xp-driveren. Virker ikke. Vil helst have en dongle
Avatar billede nopsen Ekspert
03. februar 2007 - 15:23 #6
jeg har denne
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=214384
de medfølgende drivere til xp virker også under vista, når du derefter går ind på windows update, er der vista drivere til den derinde.
Avatar billede sendell Nybegynder
03. februar 2007 - 17:20 #7
nopsen tak for dit svar. smid et svar så får du point
Avatar billede nopsen Ekspert
04. februar 2007 - 13:32 #8
selv tak :)