Avatar billede svend_larsen Nybegynder
07. februar 2007 - 22:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gendan partition på USB key

Jeg sidder og har en masse problemer med min harddisk, da jeg sad og slettede nogle af mine forskellige partitioner inde i windows xp's installation for at kunne geninstallere windows kom jeg også til at slette min usb nøgles partition, fordi jeg havde glemt den sad bag i computeren.

- Er det muligt på nogle måde at gendanne partitionen på min usbnøgle så jeg kan beholde min data?
Avatar billede robotten Praktikant
08. februar 2007 - 14:09 #1
Gå ind i computeradministation, og videre ind i diskhåndtering. Så kan du se din usb nøgle der. Så er det bare at oprette en partiion på disken, og formatere den.
Avatar billede sofuz Nybegynder
08. februar 2007 - 14:21 #2
Ja du kan jo prøve at søge på google.. der kan man finde en masse gratis recovery programmer.. den kan gendanne det data der skulle ligge på din USB key...
Avatar billede robotten Praktikant
08. februar 2007 - 14:37 #3
Hov, havde ikke set, du skulle genskabe data. Bare glem mit forrige indlæg.

Søg også her på E, efter genskabelse af data. Der er mange der haft samme problem.
Avatar billede robotten Praktikant
15. februar 2007 - 08:09 #4
Fundet ud af mere?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. februar 2007 - 08:13 #5
...hvis ikke?
Så se her.-> http://dbhome.dk/bartfreak/guider/Getdataback%20mini%20guide.htm

prøv Helgec´s testdisk, den er gratis..O)
Avatar billede svend_larsen Nybegynder
15. februar 2007 - 14:03 #6
Jo jeg fik den gendannet efter lang tid, jeg sidder ikke ved min egen computer nu, så jeg kan ikke lige huske hvad det program jeg brugte hed. Og jeg fik også repareret og gendannet min harddisk. Jeg kan ikke lige huske om jeg må henvise til det på dette her forum, men jeg brugte nogle af de programmer som er i "Hiren's BootCD 8.8" fra piratebay.. en del af programmerne på cd'en er vist nok freeware, og den/de var rigtig gode og meget nemme at bruge..