Avatar billede rahzel Nybegynder
08. februar 2007 - 00:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan du huske dette spil?

Hej Eksperter

Sidder her og tænker helt nostalgisk på et computerspil hvor man var rockstjerne. Man fik med computerspillet leveret et blåt guitar-plector, som man kunne sætte til computeren til printer-udgangen. Hvor man så ellers gik amok på sin badmintonketcher. Man skulle så spille sig igennem sin karriere og komme til tops.
Jeg mener det er for omkring 7-10 år siden det kom ud, dog lidt uklart. Bandet var vist Aerosmith eller metallica eller andet lign. rockband.
Er der nogle eksperter som genkender dette spil? Evt ligger inde med det, eller kender et sted man kan købe det?

Tak for hjælpen

Christian
Avatar billede rahzel Nybegynder
08. februar 2007 - 00:34 #2
Den som først skriver for hurtige point.
Avatar billede jgthb Nybegynder
08. februar 2007 - 00:55 #3
hvorfor tager du ikke bare pointene selv? du kan bare lægge et svar.

I øvrigt hedder det 'får' ikke 'for'. (Der udelukkede jeg vist lige mig selv fra at få pointene :)
Avatar billede rahzel Nybegynder
08. februar 2007 - 00:58 #4
Det gik lige lidt stærkt..