Avatar billede hr._larsen Nybegynder
27. maj 2001 - 00:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger serie

Hej alle eksperter.

Sidste år kørte der en serie, der hed Bjærglægen, og jeg er helt vild med den. Det har måske ikke så meget at gøre med eksperten, og måske heller ikke helt så vild meget med computer at gøre, men jeg kan bare ikke finde et andet sted, hvor jeg skulle søge! Derfor vil jeg lige høre alle jer eksperter, om der ikke var nogen der kendte et sted hvor man kunen downloade afsnitnende af serien, eller måske hvis I selv havde dem liggende, så I kunne sende dem til mig på mail eller ICQ: 89448794
Jeg vil også blive meget glad hvis nogen bare kendte et sted, hvor man simpelthen kunne købe sådanne serier. Selvfølgelig med danske undertekster, da serien er tysktalene.
Jeg har prøvet alle de der søgemaskiner som Imesh, Edonkey og Bearshare. Det er det umuligt at finde noget. Så det er ikke sådan nogle jeg søger.
Håber I kan hjæpe mig.....

Mvh.
Hr_Larsen
Avatar billede astalavista Nybegynder
02. juni 2001 - 02:03 #1
hvilket program blev det vist på?
Hvad er seriens orginal titel?
Hvor mange afsnit er den i?
Hvem er forfateren bag serien?

/A
Avatar billede hr._larsen Nybegynder
05. juni 2001 - 21:32 #2
Det er en Østrisk serie, ved navn Der bergdoktor (bjerglægen), der blev sendt i 1998 og 2000 på TV2. Den er købt af ORF i østrig, som vist også har lavet samarbejde om den serie med SAT1 i Tyskland.
Jeg tror der er omkring 64 afsnit. Jeg er næsten sikker.
Produceren og vist også instruktøren/forfatteren er Siegfried B. Glökler. Og han har i hvert fald noget at gøre med NDF (Neue Deutshe Filmgesellschaft).
Mere tror jeg ikke at jeg ved om serien.
Håber du kan finde ud af noget, og at oplysningerne her, kan hjælpe dig.
Hr._Larsen
Den er lavet i 1995.