Avatar billede movingrok Nybegynder
08. februar 2007 - 23:30 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Overwrite protection driller kraftigt - Exec ver. 10 Small BS

Jeg har en SBS 2003 med en veritas 10 installeret.
Jeg synes at jeg har sat det hele rigtigt, men noget er forkert.

Jeg har 3 forskellige back up der kører.
1. Fredag - Full back up
2. Lørdag - onsdag Incremetal
3. Torsdag Incremental med Eject.

Ovenstående er sat til Overwrite.

Media set er sat til 0 Hours Overwrite protection og Append er sat til NONE

Alligevel så vil hver back up - have manuel ok til overwriting - hvad er der galt?

Alligevel
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:33 #1
skift din append ud med en uge, ellers kan den jo ikke tilføje til båndet, det burde afhjælpe problemet.
Avatar billede movingrok Nybegynder
08. februar 2007 - 23:44 #2
Skal jeg også ændre Overwrite til Append under job?
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:47 #3
nej under den pool båndene er placeret i. (og det du gjorde her http://www.eksperten.dk/spm/683108) var ikke helt fair...
Avatar billede movingrok Nybegynder
08. februar 2007 - 23:49 #4
Det virker stadigvæk ikke
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:52 #5
nå, men det tager vi når der er rettet op på det andet ikke ;)
Avatar billede movingrok Nybegynder
08. februar 2007 - 23:54 #6
På det nuværende bånd står der at Append udløber d. 14-2-2007 - hvordan skal jeg forstå Append - er det ikke bare at det er muligt at lægge bacp up på båndet og det er "åbent" til den 14-2 ?
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:56 #7
Der er ingen yderligere hjælp herfra før der er rettet op på det i http://www.eksperten.dk/spm/683108 (jeg gider ikke være til grin)
Avatar billede movingrok Nybegynder
08. februar 2007 - 23:57 #8
godt så
Avatar billede movingrok Nybegynder
08. februar 2007 - 23:58 #9
Kan lige som ikke åbne spm 683108 igen -
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 00:01 #10
nej du retter fejlen, ved at oprette en nyt spørgsmål i samme kategori, og skriver point til screem_brille og i selve spørgsmålet skriver du linket til det gamle spørgsmål (så ved folk hvad det drejer sig om), når det er sket og point er givet, så fortsætter jeg gerne her ;)
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2007 - 00:21 #11
http://www.eksperten.dk/spm/721459      <-- kik her !
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2007 - 18:34 #12
så vil vi gerne lige høre fra dig  !!! var det noget du kunne bruge eller ?
Avatar billede movingrok Nybegynder
09. februar 2007 - 19:18 #13
Så vidt jeg ser det, er det kun til Microsoft's Backup software (ved godt at det er en Veritas version), men jeg kan ikke umiddelbart se hvordan det hjælper mig i Version 10.
Jeg har desværre også en server der stod af, som jeg lige skal have på benene igen. Men jeg skal nok vende tilbage
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2007 - 19:28 #14
ok.
Avatar billede movingrok Nybegynder
14. februar 2007 - 13:35 #15
@Henrik - jeg kan ikke se løsningen på dit link - det er ikke i Symantec.
Avatar billede movingrok Nybegynder
14. februar 2007 - 13:39 #16
@screem_brille - giv mig et svar på ingenting og du får dine 45 point -
@Henrik - du kan også svare - så får du også point for din ulejlighed

Andre der føler sig snydt kan også svare.....
Avatar billede screem_brille Novice
14. februar 2007 - 13:59 #17
nej du retter fejlen, ved at oprette en nyt spørgsmål i samme kategori, og skriver point til screem_brille og i selve spørgsmålet skriver du linket til det gamle spørgsmål (så ved folk hvad det drejer sig om), når det er sket og point er givet, så fortsætter jeg gerne her ;)

Det er måden det gøres på ellers er reglerne ikke overholdt. (som snowball også skrev)
Avatar billede movingrok Nybegynder
14. februar 2007 - 14:00 #18
ok
Avatar billede movingrok Nybegynder
14. februar 2007 - 14:02 #19
Blokere MSN Messenger er oprettet
Avatar billede movingrok Nybegynder
14. februar 2007 - 14:03 #20
ved ikke hvordan jeg skrivr link
Avatar billede screem_brille Novice
14. februar 2007 - 14:05 #21
det er gjort nu, men du havde ikke behøvet at lukke det her spørgsmål, for du har jo stadig problemet kan jeg forstå.
Avatar billede movingrok Nybegynder
14. februar 2007 - 23:52 #22
Svaret fandt jeg her: http://seer.support.veritas.com/docs/237374.htm
Fluebenet under none skulle fjernes.
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2007 - 00:18 #23
det var jo også det jeg skrev ;) 08/02-2007 23:33:15
Avatar billede movingrok Nybegynder
15. februar 2007 - 00:45 #24
Så læser vi vist dit svar forskelligt - for det virkede ikke da jeg prøvede det du foreslog. Det der fik det til at virke var at fjerne et flueben, som spurgte om jeg var helt sikker på at jeg ville overskrive båndet. Efter jeg har lavet den ændring - virker min backup - uanset om append står til en uge eller som min oprindelige opsætning.
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2007 - 01:23 #25
ok, men du skal bare vide at hvis det forkerte bånd bliver sat i, overskrives det direkte, det sker ikke på den anden måde.