Avatar billede tblaster Nybegynder
14. februar 2007 - 20:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Backup af MySQL database via ASP side

Er der nogen der ligger inde med en kode til at lave et backup af en mysql database, eller er der nogen der kan hjælpe med en sådan kode?
Avatar billede coolstar Nybegynder
16. februar 2007 - 22:26 #1
brug phpmyadmin, det er lavet til formålet og super nemt.
Avatar billede sth Novice
18. februar 2007 - 10:27 #2
hvor skal asp siden findes hos dig selv eller på www
Avatar billede tblaster Nybegynder
18. februar 2007 - 17:22 #3
Årsagen til at jeg ikke bil bruge phpmyadmin til det er:
1. Den kan ikke automatisk (eks. dagligt) tage en backup
2. Den giver mig altid problemer med specielle tegn som æ ø å

sth ... er ikke med på hvor du vel hen med det, men asp siden skal ligge på mit eget hotel og tilgås via en browser.

Og ved godt at der findes en løsning mysqldumper, men det er php og jeg vil gerne have det i asp! Desuden giver mysqldumperen mig de samme problemer med at eksporter æ ø å.
Avatar billede sth Novice
19. februar 2007 - 12:08 #4
ejg bruger selv et vbs Script og afviker den i planlagte opgaver på min pc, du kan se lidt om det her:
http://www.eksperten.dk/spm/761233
Avatar billede tblaster Nybegynder
04. marts 2011 - 08:19 #5
Lukker