Avatar billede tryout Nybegynder
17. februar 2007 - 11:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Et webhotel, flere websites m. Visual Studio?

Jeg har et webhotel, hvor jeg har flere domæner tilknyttet. Jeg er total grøn i Visual Studio, har kun lavet nogle tutorials.

Jeg gerne have at VS opfatter hver af mine domæner som et site for sig istedet for at hvert domæne bare er en folder under det samme site.

Kan det lade sig gøre?
Avatar billede tryout Nybegynder
17. februar 2007 - 11:33 #1
never mind
Avatar billede leif Seniormester
17. februar 2007 - 11:52 #2
Nu er jeg en af de "sure", har du planer om at lukke nogen af alle dine gamle spørgsmål ? Samt du lukker her efter 8 minutter, er det fordi det kan være lige meget eller fordi du ikke har fået svar endnu ?

http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&start=0&spm_creator=tryout&spm_part=&spm_answer=&status_0=off&status_1=on&status_2=on&status_3=off&status_4=off
Avatar billede tryout Nybegynder
23. februar 2007 - 16:26 #3
Undskyld, kan godt se at det ikke er særlig god stil, men jeg fandt selv ud af at specifiecere hvilket website det skulle være ved at subfixe det korekte folder. Jeg kigger lige på hvorfor, mine gamle spørgsmål ikke er lukket, mener at det er fordi der ikke er nogen der har afgivet svar, men kun kommentare.
Avatar billede leif Seniormester
23. februar 2007 - 21:19 #4
Ja, så beder man enten folk om at ligge et svar