Avatar billede sjoske Novice
17. februar 2007 - 17:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Køre en reparation af Windows XP

Når jeg kører en reparation af Windows XP, ender jeg meget ofte i et, for mig typisk, 34 minutters stop.
Dvs. at reparationen stopper 34 minutter før installationen er fuldført, og så sker der ikke mere.
Hvad kan det skyldes, at installationen altid stopper præcist ved de 34 minutter, - altså når den stopper - så er det altid der.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
17. februar 2007 - 17:37 #1
Et gæt ville være at XP-cd'en har en fejl?
Avatar billede sjoske Novice
17. februar 2007 - 17:49 #2
Det tror jeg ikke det er. For hvis jeg vælger at køre en fuld installation med formatering og det hele, er der ingen problemer. Det er typisk når jeg vil køre en reparation, så er det nemlig ikke altid at det forløber uden problemer. Og når installationen stopper, er det altid ved de 34 minutter.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
17. februar 2007 - 18:03 #3
Det er ikke godt at vide hvad der galt, men så er der vel ikke andet at gøre - og køre fuld installation, snup en backup inden af det du ikke kan undvære. :)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
17. februar 2007 - 18:13 #4
Avatar billede sjoske Novice
17. februar 2007 - 18:14 #5
Det er så også altid det jeg er endt op med at gøre, når fejlen opstod.
Men jeg blev bare så irriteret på den samme evendelige "34 minutters fejl", at jeg besluttede at stille spørgmålet her. Måske der var nogen der kendte til det.
Avatar billede sjoske Novice
17. februar 2007 - 18:18 #6
Tak for linket john westcoast.
Der er noget jeg kan prøve at lege med :-)
Kom med et svar, så du kan få pointene.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
17. februar 2007 - 18:58 #7
:)