Avatar billede kasper_knaldperle Nybegynder
21. februar 2007 - 11:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Læse alle filer i en mappe

Jeg har brug for en kodestump der indlæser alle filerne i en mappe.
En løkke kører alle undermapper i en bestemt mappe igennem, men nu har jeg brug for at stien til alle filer i mapperne indlæses i en liste.

Løkken ser sådan her ud:
Set Biblioteker = fso.GetFolder(BibNavn).SubFolders
For Each Bibliotek In Biblioteker
    Debug.Print Bibliotek.Name
    Taeller = Taeller + 1
    Debug.Print Taeller
    Mapper(Taeller) = Bibliotek.Name
Next

Altså vil jeg gerne have at de filer der ligger i mapperne bliver indlæst i en liste på formularen.

Forstår I?? :D

/Kasper
c",)
Avatar billede martin_moth Mester
21. februar 2007 - 13:26 #1
Jeg har givet svaret en gang, men kan ikke finde svaret pga ekspertens meget begrænsede søgemuligheder.

Du kan læse alle mine svari VB-kategorien, et af dem passer på dit spørgsmål ;o)
Avatar billede kasper_knaldperle Nybegynder
21. februar 2007 - 13:36 #2
Tjaeeh...jeg brugte det meste af aftenen igår på at lede. Men du har ganske ret i, at søgefunktionen efterlader lidt tilbage at ønske.

Nu har jeg så brugt lidt tid på at gennemgå de spørgsmål hvor du deltager, og har nu fundet noget der fungerer ganske godt. Så jeg siger tak for hjælpen.

jeg har ikke noget imod at give point hvis du skulle være interesseret. Du ledte mig trods alt på rette vej.

Til de interesserede brugte jeg koden fra dette link: http://www.eksperten.dk/spm/576804

Tak for hjælpen :D
/Kasper
Avatar billede martin_moth Mester
21. februar 2007 - 18:35 #3
smid selv svar og nap points :o)
Avatar billede kasper_knaldperle Nybegynder
21. februar 2007 - 23:07 #4
Jamen det er bare i orden.

/Kasper