Avatar billede biohazard_666 Nybegynder
21. februar 2007 - 17:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Finde programversion af anden fil

Hejsa eksperter ;)

Jeg har et program som benytter sig af 2 forskellige exe filer.
Er der en mulighed for at fx min fil Program1.exe kan finde versionsnummeren af Program2.exe?

/Lars
Avatar billede joern Nybegynder
21. februar 2007 - 19:09 #1
Hej.

Hvis du bruger den automatiske tildeling af versions nummer med decimal.klasser, er det sikkert muligt.  Du kan let finde exe-filens dato og tid.

MsgBox = FileDateTime("dinsti" & "\dinfil.exe")
Avatar billede biohazard_666 Nybegynder
21. februar 2007 - 19:26 #2
jeg tildeler selv mine versionnumre :/
Avatar billede biohazard_666 Nybegynder
21. februar 2007 - 19:32 #3
men bruger dem som man sætter inde i project options, altså dem med decimaler
Avatar billede joern Nybegynder
21. februar 2007 - 19:45 #4
Hej.

Jeg bruger ikke selv denne versionering, men skriver blot i en "produkt-label".  har googlet:

http://www.planet-source-code.com/vb/scripts/ShowCode.asp?txtCodeId=4976&lngWId=1c

Funktioner skal defineres i et modul.
Avatar billede biohazard_666 Nybegynder
21. februar 2007 - 19:46 #5
hejsa

jeg ka desværre ikke få dit link til at virke :/
Siden siger bare "Warning: Invalid input parameter"
Avatar billede joern Nybegynder
21. februar 2007 - 19:48 #6
Jeg har ellers lige testet det i MSIE og i Opera. Prøv at kopiere det og indsæt det i adresselinien
Avatar billede joern Nybegynder
21. februar 2007 - 19:48 #7
Avatar billede biohazard_666 Nybegynder
21. februar 2007 - 19:59 #8
Hmm kan ikke få den kode til at virke desværre :/
Den VIL bare ikke finde nogen version i programmet, har endda prøvet at rekompilere programmet stadig uden held :(
Avatar billede biohazard_666 Nybegynder
21. februar 2007 - 20:16 #9
Fandt sQ noget jeg kunne få til at virke :)

http://www.planet-source-code.com/vb/scripts/ShowCode.asp?txtCodeId=11550&lngWId=1

Bruger denne kode :)

Du får pointene, for at lede mig på den rette vej :) Tak for hjælpen :)
Avatar billede joern Nybegynder
21. februar 2007 - 22:44 #10
Hej,

Tak for point.  Godt du fik løst problemet.  Jeg gemmer linket, hvis jeg engang skulle få brug for det.