Avatar billede pidgeot Nybegynder
21. februar 2007 - 18:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mangler driver til Zonet kortlæser

Jeg har netop købt en af de smarte kortlæsere Aldi har i butikken denne uge (Zonet ZUC2820L), men i mit forsøg på at åbne indpakningen, er jeg desværre kommet til at beskadige driver-CD'en.

Nu er den ganske vist ikke streng nødvendigt, da XP indeholder en brugbar driver, men hvis der lige skulle være en anden der også har købt denne kortlæser, ville jeg være taknemlig hvis vi kunne arrangere en eller anden måde hvorpå jeg kan få en kopi af den CD. Det behøver ikke være en fysisk kopi, det er helt fint med mig hvis jeg bare får filerne så jeg selv kan brænde (de fylder vist ikke specielt meget).

Jeg har naturligvis checket på nettet om jeg kunne finde en download, men uden held.
Avatar billede leif Seniormester
22. februar 2007 - 00:04 #1
Jeg har aldrig brugt drivere til nogen kortlæsere overhovedet
Avatar billede pidgeot Nybegynder
22. februar 2007 - 06:41 #2
Som sagt er den strengt taget heller ikke nødvendig med mindre man kører Windows 98, men en enkelt funktion kræver et seperat stykke software (SIM-kort læser), og det kunne da være meget rart at have MULIGHEDEN, når nu den skulle kunne det (også selvom jeg måske aldrig får det brugt :))
Avatar billede leif Seniormester
22. februar 2007 - 07:21 #3
:) Jeg havde godt set den fra Aldi, men havde ikke lige set SIMkort delen.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
29. maj 2007 - 22:18 #4
Ja, der sker vist ikke mere her...