Avatar billede manse999 Nybegynder
26. februar 2007 - 16:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skille vga skærmkabel

Hej med jer.

Jeg skal ha et vga skærmkabel igennem et tomrør i væggen. Tomrøret er ikke stort nok til at stikket fra kablet kan komme med igennem.
Derfor er mit spørgsmål: Fås der nogle VGA stik der på een eller anden måde kan "klipses" på lederne i kablet efter det er ført igennem røret?
Hvis ikke - hvordan løser jeg denne udfordring nemmest?
Avatar billede geforce3 Praktikant
26. februar 2007 - 16:22 #1
Eller klip det over, og så lod det sammen igen.. :D Skal dog ikke kunne sige om det går ud over kvaliteten... Har selv kun gjort det med netkabler
Avatar billede screem_brille Novice
26. februar 2007 - 16:28 #2
det vil gå mere eller mindre ud over kvaliteten (da der benyttes coax kabler, og det er umuligt at lodde skærmen på igen hele vejen rundt om inderlederen)
Avatar billede manse999 Nybegynder
20. oktober 2008 - 00:06 #3
svar