Avatar billede Carsten Nybegynder
28. februar 2007 - 17:09 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Bogstaver og grafik flyder sammen

Jeg har problemer med min IE7. Bogstaver og grafik flyder samme på mange internet sidder. Desuden fremkommer følgende ofte i på dele af en hjemmeside:

Internet Explorer cannot display the webpage

  Most likely causes:
You are not connected to the Internet.
The website is encountering problems.
There might be a typing error in the address.

  What you can try:
    Diagnose Connection Problems

    More information

This problem can be caused by a variety of issues, including:

Internet connectivity has been lost.
The website is temporarily unavailable.
The Domain Name Server (DNS) is not reachable.
The Domain Name Server (DNS) does not have a listing for the website's domain.
If this is an HTTPS (secure) address, click Tools, click Internet Options, click Advanced, and check to be sure the SSL and TLS protocols are enabled under the security section.

For offline users

You can still view subscribed feeds and some recently viewed webpages.
To view subscribed feeds

Click the Favorites Center button , click Feeds, and then click the feed you want to view.

To view recently visited webpages (might not work on all pages)

Click Tools , and then click Work Offline.
Click the Favorites Center button , click History, and then click the page you want to view.
Avatar billede jogges Nybegynder
28. februar 2007 - 17:34 #1
har du prøvet at starte i fejlsikret tilstand og et spørgsmål mere er det trådløs eller kabel du kører
Avatar billede Carsten Nybegynder
28. februar 2007 - 20:30 #2
Har ikke prøvet fejlsikret. Har ikke haft problmer med IE6 og har ingen andre problmener. Så formoder at problemet er IE7. Kører kabel.
Avatar billede jogges Nybegynder
28. februar 2007 - 23:23 #3
hvad firewall kører du med
Avatar billede Carsten Nybegynder
01. marts 2007 - 15:46 #4
Windows firewall
Avatar billede jogges Nybegynder
01. marts 2007 - 17:28 #5
prøv at reinstallere din explorer 7