Avatar billede ove.c Nybegynder
04. marts 2007 - 20:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows Defender - er den kun på Engelsk?

Jeg læste i datid nr. 8 August 2006 hvor der er en artikel der anbefaler programmet Windows Defender til at holde spyware på afstand - når jeg vil downloade programmet siger det at det kun findes på Engelsk (og måske  på et par andre sprog) og at det ikke virker eller man ikke skal installere det til andre sprog.

Det undrer mig at datid har en artikel der henvender sig til Danske læsere med et program der ikke kan/bør installeres på en PC der har et Dansksproget XP - er der nogen der der har erfaringer med Windows Defender? og til en Dansk XP - eller er der noget jeg har helt misforstået?
04. marts 2007 - 21:11 #1
... virker fint på alle XP sprogversioner ...
Selve programmet skriver dog altid på USA'sk ...
Avatar billede ove.c Nybegynder
05. marts 2007 - 00:19 #2
dr1 -Tak skal du have - jeg har installeret den og den virker - den fandt i hvertfald ikke noget mistænkeligt efterfølgende jeg har nu stillet den til at være på mærkerne - så vi kan slutte spørgsmålet - er du rar at sende et svar - så slutter jeg den med tak for hjælpen -
mvh
Ove
05. marts 2007 - 00:25 #3
Ping...

(Det var et  [svar]...)
Avatar billede robotten Praktikant
05. marts 2007 - 08:33 #4
Bemærk dog, at windows defender har fået meget ringe omtale. Har selv kørt med den noget tid, den tog ingenting.
05. marts 2007 - 08:58 #5
- nemlig -

Der er andre/bedre muligheder herfra -> http://www.spywarefri.dk/manualer/sikkerhedspakke.htm
Avatar billede ove.c Nybegynder
05. marts 2007 - 09:56 #6
har jeg afslutten denne her rigtigt? - det var min mening at dr1 skulle have point
05. marts 2007 - 10:27 #7
Takker...